Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op curacao.startpagina.nl

overname kleinschalig appartementencomplex

Marion Kroon
02 Mrt, 2010 09:56

Hallo ik zoek ter overname een kleinschalig appartementencomplex vr groet Marion Kroon

Bewerkt 04 Mrt, 2011 18:23
mardt
03 Mrt, 2010 23:03

Hallo Marion

Neem eens kontakt op met de makkelaar van Olst. Die kan je misschien verder helpen.

marion kroon
11 Mrt, 2010 06:58

hallo ik bedoel overname kleinschalig apparetementencomplex op curacao vr groet marion kroon

Curahousecare
12 Mrt, 2010 01:13

Hallo Marion,

Ik weet dat Barracuda en Blue Marlin te huur staan.

Misschien is dat wat voor je.

Ze liggen vlakbij Mambo Beach.

groetjes,

Martine en Nils

Curahousecare.com

mir
14 Mrt, 2010 15:02

Bij de ingang van de weg naar Bonbini beach staan een paar onaf gebouwde huizen: erg mooi.

Vraag Gigi die bij de ingang staat naar de notaris: die weet wie de eigenaar is! (hij heeft ons pas geleden verteld dat ze te koop zijn)

Ron Recourt
21 Mrt, 2010 11:20

hallo,wij zijn net op curacao geweest. Wij verbleven in Parrot hill aan de seru loraweg 16.

Ik heb gehoort dat dit complex te koop staat.

Ik weet niet bij wie je hier info moet vragen maar ik heb het gehoord van mijn schoonzusje wan die werkt voor de eigenaar.

Succes,gr.ron recourt.

Peter Cuypers
04 Mei, 2010 17:24

Hi Marion,

Hoe kleinschalig moet het zijn? Wij bieden ons huis met verhuurd appartementencomplex te koop aan. zie: http://www.villa-appartementencomplex-curacao.nl/ er kan wel wat van de prijs af. Laat maar weten als je interesse hebt.

mvg

Peter Cuypers

Danny van Veggel
04 Mrt, 2011 18:23

Geachte heer/mevrouw,

naar aanleiding van uw bericht op curacau.startpagina zouden wij graag meer informatie willen over het complex.

Het gaat hierbij om jaarrekeningen, bezettingsgraad, detail complex, inventaris, vergunningen en dergelijke.

Met vriendelijke groet,

D.M.C.T. van Veggel